مهاجرت با آرایشگری

با آرایشگری به راحتی به کانادا مهاجرت کنید 

احتمالا می خواهید با استفاده از مهارت آرایشگری مردانه برای مهاجرت با آرایشگری  اقدام کنید.

سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد: مثلا،

  • مدرک فنی حرفه ای آرایشگری برای مهاجرت به کار می آید؟
  • آیا باید حتما با ویزای کاری اقدام کرد یا می توان کار دیگری انجام داد و برای هر پروسه چه کارهایی لازم است؟
  • اصلا آرایشگری در کانادا ارزشش را دارد؟ آیا کانادا می تواند بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران باشد؟
  • آیا مدرک آرایشگری مردانه فنی و حرفه ای برای مهاجرت لازم است؟ اگر مدرک نداشته باشم و سابقه داشته باشم چه؟
  • در ادامه به تمامی این موارد پاسخ خواهیم داد و اطلاعاتی جدید را در اختیار شما عزیزان می گذاریم که در سایت های دیگر نمی توانید پیدا کنید. با ما همراه باشید.

 

مهاجرت با آرایشگری

مهاجرت با آرایشگری مردانه با ویزای کار کانادا 

اول از همه بد نیست بدانید که شغل آرایشگری تفاوت هایی با بقیه شغل ها مثلا کارهایی که در زمینه IT هستند دارد؛ مهمترین آنها این است که معمولا در شغل هایی که مربوط به فناوری اطلاعات و موارد مشابه می شوند این که برای کارفرما ایمیل ارسال کنید و پذیرش بگیرید و بعد پیگیر ادامه کارتان شوید راحت تر خواهد بود.

برای آرایشگری نیز پذیرش توسط کارفرمایی که ساکن کانادا باشد و شرکت در اکسپرس انتری (Express Entry) می تواند کار شما را راه بیندازد. اما به جز این راه می توانید از لیست شغل های مورد حمایت دولت کانادا (NOC) استفاده کنید. کد NOC 6341 نیز کد شغل آرایشگری را در این لیست نشان می دهد.

و این به معنای عدم نیاز شما به ارتباط مستقیم با کارفرماست و می توانید با ثبت نام و اقدام از طریق این لیست می توانید به شغل آرایشگری دست پیدا کنید. توجه کنید که مدرک دیپلم و امتیاز 67 در برنامه مهاجرت به کانادا از پیش نیازهای شما برای مهاجرت خواهند بود.

همچنین در این مورد شما نیاز به مدرک بین المللی و در واقع مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری مردانه خواهید داشت. از جمله مدارکی که برای مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر مردانه به آنها نیاز خواهید داشت می توان به سابقه کار تمام وقت به مدت 2 سال، دانستن زبان انگلیسی و ترجیحا مدرک انگلیسی، مدرک بین المللی آرایشگری، گواهی عدم سوءپیشینه، و تمکن مالی اشاره کرد. 

 

آرایشگری مردانه

مهاجرت آرایشگر مردانه به کانادا بدون نیاز به ویزای کاری 

برای مهاجرت با آرایشگری تحت عنوان آرایشگر مردانه به کانادا لزوما نیازی به ویزای کاری نخواهید داشت.

مثلا، می توانید برای و تحت عنوان ادامه تحصیل به کانادا رفته و بعد ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهید. حالا سوالی پیش می آید، آن هم این که فرض کنیم شما سابقه و تجربه کار به عنوان آرایشگر مردانه را داشته باشید اما اخذ مدرک بین المللی آرایشگری مردانه را انجام نداده باشید، آیا می توانید باز هم به عنوان آرایشگر مشغول به کار شوید؟

خبر خوب این است که بله؛ معمولا از شما پرسیده نمی شود که آیا مدرک دارید یا نه. اما موضوعی که وجود دارد این است که نداشتن دو مورد می تواند شما را در پروسه پیدا کردن شغل و درآمدزایی دچار مشکل کند؛ یکی این که کار بلد نباشید، چون مهارت شما به شدت اهمیت دارد؛ و مورد دوم این که زبان انگلیسی بلد نباشید.

در صورتی که این دو مورد را داشته باشید، مشکلی پیش نخواهد آمد. اما نکته ای که وجود دارد این است که شاید بدون مدرک نتوانید بیش از حوزه آرایشگری مردانه پیش روید، و برای این که بتوانید تمام خدمات را ارائه کنید نیاز به مدرک خواهید داشت.

مورد دیگر در کسب و کار آرایشگری در کانادا که برای آن نیاز به مدرک بین المللی آرایشگری خواهید داشت افتتاح یک سالن آرایشی یا آرایشگاه است.

همچنین در صورتی که برنامه های دولتی کانادا را دنبال کنید، هر از چندگاهی خواهید دید که نیازمندی های خود را اعلام خواهند کرد. 

 

آرایشگرمردانه

آرایشگری مردانه در کانادا 

از دلایل این موضوع که می توانید بدون مدرک هم در کانادا به کار آرایشگری بپردازید، این است که این کشور واقعا نیاز به آرایشگری و مهارت در این شغل دارد. حتی اگر به استایل موی کانادایی ها نگاهی نیز بیاندازید متوجه این موضوع خواهید شد! 

مقایسه مهاجرت آرایشگر با ویزای کاری و ویزای تحصیلی و بقیه موارد 

موضوعی که وجود دارد این است که مهاجرت به کانادا با ویزای کاری کمی سخت تر خواهد بود و پروسه پیچیده تری را برای انجام این کار در پیش خواهید داشت، اما در انتها خیالتان راحت تر خواهد بود و بعد دیگر با اقامت دائمتان به این کشور وارد خواهید شد.

اما با توجه به این که پروسه اقدام برای مهاجرت با ویزای تحصیلی و به عنوان دانشجو راحت تر است بسیار از افراد و در واقع اکثر آنها این کار را انجام می دهند و بعد نوع ویزا و اقامت خود را تغییر می دهند.

البته راه های دیگری نیز برای ورود و مهاجرت به کانادا وجود دارد؛ مثلا پناهندگی تحت عناوین مختلف (که توصیه می کنیم ترجیحا تا حد امکان از آن پرهیز کنید). البته امکانی که دولت کانادا به تازگی فقط برای ایرانی ها در نظر گرفته این است که شما می توانید هر گونه ویزایی را به رایگان و بدون پرداخت هزینه (Application Fee) به اجازه کار Open Work Permit تبدیل کنید و این فرصتی فوق العاده برای پیدا کردن شغل و مشغول شدن و مهاجرت دائمی به کاناداست. 

 

موی کوتاه شده با سر موزر

درآمد آرایشگری در کانادا 

این که درآمد شما به عنوان آرایشگر مردانه در کانادا چقدر باشد واقعا بستگی به فاکتورهای زیادی از جمله شهر، محل و نوع فعالیت شما دارد.

و قطعا سطح مهارت شما نیز در این موضوع تاثیرگذار است. برای آشنایی بیشتر با این تفاوت ها می توانید مقاله درآمد آرایشگری حرفه ای و آماتور چقدر است را مطالعه کنید.

شاید بتوانیم بگوییم میانگین درآمد آرایشگر در بعضی شهرها بیشتر از بقیه موارد است، مثلا شاید درآمد شما در تورانتو (Toronto) بیشتر از ونکوور (Vancouver) باشد. اما به شکل کلی می توان میانگین درآمد آرایشگری مردانه در کانادا را 19.16 دلار در ساعت، 195$ در روز، 1241$ در هفته، 4802$ در ماه، و 67819 دلار در سال در نظر گرفت. 

 

آرایشگر مردانه

سخن آخر 

امیدورایم از این مقاله استفاده کافی را کرده باشید.

در نظر داشته باشید که پروسه مهاجرت یک فرآیند شخصی است و باید بسته به شخص خودتان این فرآیند را طی کنید. در صورت وجود هر گونه پرسش می توانید آن را از طریق بخش کامنت ها یا تماس با ما مطرح کنید تا کارشناسان پی بی آکادمی در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

پندار بختیاری

آموزشگاه آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید