آرایشگر حرفه ای

بهترین دوره آرایشگری مردانه چه ویژگی دارد؟ 

دوره های متعدد و متنوعی برای آموزش آرایشگری مردانه وجود دارند.اما بهترین دوره آرایشگری مردانه چه ویژگی دارد؟  این موضوع می تواند کار شما را برای انتخاب سخت کند. بنابراین در این مقاله به شکل کامل به انواع دوره هایی که وجود دارند، ویژگی های یک دوره خوب و معیارهای انتخاب، نیازهای هنرجویان آرایشگری و موارد دیگر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع دوره های آرایشگری 

این که دوره های آرایشگری می توانند انواع مختلفی داشته باشند مشخص است. اما بستگی دارد که این نوع ها را بر چه اساس در نظر بگیریم.

 

هیر استایل مردانه

انواع دوره های آرایشگری از لحاظ حضور 

  • دوره های حضوری:

    رایج ترین نوع دوره های آرایشگری هستند. خوبی این دوره ها این است که در بحث عملی می توانید همزمان که استاد حضور دارد تمرین و پیشرفت کنید. از معایب این دوره ها می توان به مشکلات رفت و آمد و برای بعضی هنرجویان مشکل خوابگاه اشاره کرد. در صورتی که نمی دانید در دوره های کدام آموزشگاه شرکت کنید، حتما مقاله 8 ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را بخوانید.

  • دوره های آنلاین:

    این نوع دوره ها نیز اخیرا، و بخصوص پس از شیوع ویروس کرونا رایج شدند. مشخصا از مزایای این دوره ها می توان به این موضوع اشاره کرد که دیگر بحث رفت و آمد ندارید و نیازی نیست نگران محل اقامتتان باشید.

  • دوره های مجازی:

    این دوره ها در بازار کمتر هستند و یکی از دلایل آن سختی تولید چنین دوره ایست. با توجه به این که دوره مجازی آرایشگری نیاز به تدریس بسیار دقیق دارد و هنرجو باید از همه زوایا و از همه جهت با کار آشنا شود، می توان گفت هر کسی نمی تواند دست به تدریس چنین دوره ای بزند. در این نوع دوره ها می توانید هر زمان که خواستید به یادگیری بپردازید. نیازی به رفت و آمد ندارید و همیشه می توانید سوال های خود را از استاد بپرسید. مورد دیگر این است که چنین دوره هایی از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر از کلاس های دیگر آموزش آرایشگری مردانه هستند.

  • برای دیدن دوره های وبسایت ما، به صفحه زیر سر بزنید:

لینک صفحه دوره ها

 

آرایشگر

انواع دوره های آرایشگری از لحاظ تعداد هنرجو و تجربه یادگیری 

  • دوره های خصوصی:

    نیازی به گفتن نیست که این دوره ها از بقیه انواع دوره ها گرانتر هستند؛ اما خوبی های بسیاری دارند: از جمله این که سرفصلها، سرعت یادگیری، تمرکز روی مباحث و همه چیز مختص شماست و می توانید در زمان کمتر و سریع تر به سطح بسیار خوبی از مهارت آرایشگری برسید. در صورتی که نیاز به مدرک داشته باشید می توانید به سادگی پس از اتمام یادگیری در آزمون فنی و حرفه ای آرایشگری شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر، حتما مقاله مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری مردانه را بخوانید.

  • دوره های گروهی:

    در این دوره ها طبعا تمرکزی که روی شماست و وقتی که استاد روی یادگیری شما می گذارد کمتر است. با این حال یکی از موارد این است که جو اجتماعی آرایشگری را بیشتر درک خواهید کرد و این در بازار کار به شما کمک می کند. و مورد بعد این است که هزینه کمتری را نسبت به دوره های خصوصی خواهید پرداخت.

  • کارآموزی و وردستی:

    این نوع یادگیری را توصیه نمی کنیم به خاطر این که اولا، زمان زیادی خواهد برد تا شما به یادگیری مباحث مهم برسید و مورد دوم این است که با توجه به این که از شما کارها و وظیفه هایی خواهند خواست که کمکی به یادگیری شما نمی کند، اتلاف وقت و انرژی در این حالت زیاد است. با این حال معمولا در این حالت نیازی نیست که هزینه ای پرداخت کنید.

آموزش آرایشگری

انواع دوره های آرایشگری از لحاظ محتوا 

با توجه به این که در مقالات دیگرمان به شکل مفصل به این دوره ها پرداخته ایم، در اینجا به شکل مختصر می گوییم که دوره های متنوعی در آرایشگری مردانه وجود دارند. اما مهمترین آنها که برای مشغول کار شدن شما نیز نیاز است، دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 است. در صورتی که بخواهید به یادگیری ادامه دهید، دوره آرایشگری مردانه درجه 1 شما را به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل می کند. اما یادگیری می تواند ادامه داشته باشد! مثلا می توانید در دوره هایی مانند گریم داماد (متعادل سازی چهره)، گریم سینمایی، کار با مواد شیمیایی، مانیکور و بهداشت ناخن مردان، و ترمیم و پروتز مو شرکت کنید.

 

آرایشگر زن مردانه

ویژگی های بهترین دوره آرایشگری مردانه با توجه به نیازهای هنرجویان 

هر دوره آرایشگری بخش ها و اجزای مختلفی دارد، و کیفیت و سطح هر یک از این موارد روی کیفیت کلی دوره تاثیر می گذارد. در ادامه به این موارد می پردازیم:

  • مدرس و استاد آرایشگری خوب :
    یک مدرس خوب باید دو ویژگی داشته باشد. مورد اول این است که خودش در زمینه آرایشگری فرد موفقی باشد و رزومه پربار و دانش بالایی داشته باشد. برای آشنایی با پندار بختیاری، روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک صفحه آشنایی با آقای بختیاری (رزومه) 

ویژگی دوم این است که فرد مدرس قابلی باشد و بتواند مطالب را به خوبی به شما منتقل کند. در غیر این صورت هرچقدر او آرایشگر موفقی باشد فرقی به حال شما نمی کند و آموزش خوبی نخواهید داشت. برای بررسی این موضوع می توانید تجربه و نتایج مدرس در تدریس آرایشگری را ببینید.

 

سشوار موی سر

  • سرفصل جامع و مانع آرایشگری :

    این به آن معناست که دوره باید موارد متنوع و مهم را پوشش دهد و با این حال از گزافه گویی و اتلاف وقت هنرجو پرهیز شود. سرفصل می تواند موارد بسیاری را در برگیرد. از چند بعد بد نیست به سرفصل یک دوره توجه کنید؛ اول این که نیازهای تکنیکی شما و کار با ابزار و فنون ارایشگری را پوشش دهد، مورد بعد این که دوره به شما از لحاظ دانش مربوط به دنیای کار آرایشگری هم کمک کند. توجه داشته باشید این که دوره شما را به سطح قابل قبولی برساند که اقلا بتوانید مشغول به کار شوید مهم است، به هر حال درآمدزایی از آرایشگری چیزیست که همه هنرجویان آن را می خواهند.

  • متناسب بودن با شرایط و نیازهای هنرجو :

    واقعیت این است که نیازهای هنرجویان آرایشگری متفاوت است. ممکن است یک نفر مشکلی با هزینه بالا نداشته باشد اما سرعت یادگیری برایش ملاک باشد، یا برعکس. ممکن است یک نفر از پیش کمی با آرایشگری آشنایی داشته باشد یا نه. جدای از اینها ممکن است یک نفر با رفت و آمد مشکلی نداشته باشد اما یک نفر چرا. احتمال دیگر این است که یک نفر بتواند در طول روزهای هفته و هر ساعتی به یادگیری و شرکت در دوره بپردازد و یک نفر این امکان را نداشته باشد و از لحاظ زمانی در مضیقه باشد. با این اوصاف انعطاف پذیرترین دوره های آرایشگری از لحاظ مطابقت با نیازهای هنرجویان دوره های مجازی هستند.

آرایشگری مردانه

سخن پایانی 

با توجه به تمام مواردی که گفته شد، پیشنهاد ما دوره پی بی لسن پندار بختیاری است. در این دوره طی 28 ساعت آموزش خالص، از پایه ای ترین سطح به سطح پیشرفته در آرایشگری مردانه می رسید. قیمت این دوره بسیار به صرفه است و می توانید با تنها 3,500,000 تومان این دوره ارزنده را داشته باشید. فراموش نکنید که پشتیبانی این دوره نیز توسط خود استاد بختیاری است و هر گونه پرسشی راجع به دوره داشته باشید در اسرع وقت به آن پاسخ داده خواهد شد.

در صورتی که هر گونه سوالی در رابطه با بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه دارید، می توانید در بخش کامنت ها یا از طریق بخش تماس با ما بپرسید، و در اولین فرصت پاسخ شما داده خواهد شد.

 

بهترین دوره آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

4 پاسخ

  1. سلام ممنونم از شما بنده قصد دارم وارد یک دوره ارایشگری شوم، با این توضیحات با ویژگی های این دوره آشنا شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید