هزینه آموزش آرایشگری مردانه

هزینه آموزش صفر تا صد آرایشگری مردانه

به شکل کلی هزینه آموزش آرایشگری مردانه هر سال طبق مصوبه سازمانی فنی و حرفه ای مشخص می شود:

 

عنوان دوره هزینه دوره طبق مصوبه سازمان فنی و حرفه ای 1401
آرایشگری مردانه درجه 2 3 تا 4 میلیون تومان
آرایشگری مردانه درجه 1 2.5 تا 3 میلیون تومان
آرایشگری داماد (متعادل سازی چهره) 2.5 تا 3 میلیون تومان
گریم سینمایی (چهره پردازی مردانه) 3.5 تا 5 میلیون تومان
پروتز و ترمیم مو مردان 3.7 تا 5 میلیون تومان
کار با مواد شیمیایی 3.8 تا 5 میلیون تومان
مانیکور و ترمیم و بهداشت ناخن مردان 2.1 میلیون تومان

 

شاید به این موضوع توجه کرده باشید که هزینه آموزش آرایشگری مردانه می تواند متنوع باشد؛ دلیل این موضوع می تواند موارد مختلفی باشد، اما اصلی ترین دلایل آن می تواند تفاوت کیفیت آموزشی و امکانات موجود باشد. در ادامه به شکل کامل به متغیرهای موثر در قیمت دوره آموزش آرایشگری مردانه خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با مدرک آرایشگری سازمان فنی حرفه ای، توصیه می کنیم حتما مقاله ثبت نام در دوره آرایشگری مردانه فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

 

هزینه آموزش آرایشگری مردانه

عوامل موثر در هزینه دوره آرایشگری 

در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

  • خوابگاه:
    این که آموزشگاه آرایشگری خود خوابگاه داشته باشد یا شما را به خوابگاه معرفی کند، روی قیمت آن تاثیر دارد. همچنین در رابطه با قیمت خوابگاه می توان گفت که بسته به دوره و طول آن، قیمت خوابگاه متغیر است. توجه کنید که خوابگاه تنها یکی از ویژگی ها و امتیازات آموزشگاه است؛ برای شناخت ویژگی های یک آموزشگاه عالی توصیه می کنیم مقاله 8 ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را مطالعه کنید.
  • نوع دوره :
    همانطور که بالاتر مشاهده کردید، این که می خواهید کدام دوره را بگذرانید روی قیمت آن تاثیر دارد. به شکل کلی هرچه بخواهید دوره های بیشتری بگذرانید، طبعا باید هزینه بیشتری بپردازید؛ اما این یعنی مدارک بین المللی آرایشگری بیشتر، اشتغال، شرایط و درآمد بالاتر.

توجه داشته باشید که دوره آرایشگری درجه 2 مردانه، لازمه ورود شما به بازار کار است. یعنی در صورتی که می خواهید وارد بازار کار شوید و نمی توانید تمام دوره های اشاره شده را بگذرانید، حتما این دوره و مدرک آن لازم است. یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا می توان دوره آرایشگری مردانه درجه 2 و درجه 1 را همزمان گذراند؟ پاسخ این است که در صورتی که زمان و انرژی مورد نیاز را دارید، مشکلی نیست و می توانید این دو دوره را به شکل موازی بگذرانید و به دریافت مدرک اقدام کنید و در آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنید. مورد دیگر این که بعضا این دوره ها پیشنیاز دارند، مثلا برای گذراندن دوره متعادل سازی چهره (گریم داماد) لازم است ابتدا مدرک آرایشگری درجه 2 داشته باشید.

 

آرایشگری مردانه

آفرهای خاص 

یکی از مواردی که برای تمامی هنرجویان اهمیت دارد، هزینه است. حال خبر خوشحال کننده این است که می توانید آموزش کامل ببینید – به صورتی که در بازار کار آرایشگری مشغول به کار شوید، همچنین می توانید هر موقع خواستید و با توجه به زمانبندی های خودتان آموزش ببینید، و در نهایت می توانید هزینه ای بسیار کمتر از دوره هایی که به آنها اشاره شد پرداخت کنید اما به همان اندازه، از پایه تا پیشرفته یاد بگیرید.

 

دوره های آرایشگری مردانه

 

دوره های پندار بختیاری شامل موارد زیر می شوند:

  • دوره تخصصی پی بی فید:

    در این دوره به شکل کامل با مبانی فید و همچنین فنون و تکنیک های تخصصی فید در آرایشگری مردانه آشنا شده و آن‌ها را فرا می گیرید. قیمت این دوره تنها 1,500,000 تومان است.

  • دوره آرایشگری مجازی (دوره همدلی):

    این دوره نیز شما را با مبانی تئوری و همچنین عملی آرایشگری مردانه آشنا خواهد کرد. قیمت این دوره بسیار به صرفه، تنها 499,000 تومان خواهد بود.

  • دوره آرایشگری پی بی لسن:

    این دوره، دوره جامع آرایشگری، از پایه تا پیشرفته است و در این دوره با موارد بسیار متنوع و کاربردی آشنا خواهید شد. قیمت این دوره جامع 3,500,000 تومان است که نسبت به یک دوره جامع آرایشگری، بسیار به صرفه و مناسب است.

نکته بسیار مهم در رابطه با این دوره ها، وجود پشتیبانی برای آنهاست و می توانید هر گونه سوال و مسئله را مطرح کنید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که با ثبت نام در دوره پی بی لسن کتاب های پیرایشگر 1 و 2 نوشته پندار بختیاری را به شکل رایگان به عنوان هدیه پرداخت خواهید کرد.

 

آرایشگر مردانه

سخن پایانی 

در صورتی که هرگونه سوالی در رابطه با هزینه های کلاس حضوری، امکان پرداخت اقساطی دوره آموزشگاه آرایشگری مردانه و به صورت کلی هر گونه سوالی در رابطه با آرایشگری مردانه دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله، یا از طریق بخش تماس با ما اقدام کنید تا در اسرع وقت متخصصین ما به شما پاسخ دهند.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید