آموزش خصوصی آرایشگری

تفاوت آموزش خصوصی آرایشگری مردانه با آموزش گروهی چیست؟ 

قبل از این که به شکل مفصل به توضیحات و بررسی آموزش خصوصی آرایشگری مردانه بپردازیم، به شکل کلی تفاوت های آموزش خصوصی و گروهی را می گوییم.

شما در کلاس های خصوصی خدمات متمرکزتری دریافت می کنید و دلیل این موضوع این است که نیازی نیست کسی که به شما آموزش می دهد به نیازها، پرسش ها و مشکلات چندین هنرجوی دیگر هم همزمان یپردازد.

مورد بعدی این است که طبعا کلاس های خصوصی هزینه بالاتری نسبت به کلاسهای گروهی دارند. مورد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که طبعا در کلاس خصوصی سطح کلاس و سرفصل ها نسبت به شما تنظیم می شود، و این در حالیست که در کلاسهای گروهی این امکان وجود ندارد.

با این حال، راه حل دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید با هزینه ای حتی کمتر از کلاسهای گروهی همان یادگیری کلاسهای خصوصی را داشته باشید که در انتهای مقاله به آن خواهیم پرداخت.

آموزش خصوصی آرایشگری

ویژگی هایی که یک آموزشگاه باید برای آموزش خصوصی آرایشگری داشته باشد 

به شکل کلی، مهمترین موضوع این است که شما یک آموزشگاه خوب آرایشگری مردانه پیدا کنید. برای این کار، توصیه می کنیم حتما مقاله مواظب 8 ویژگی آموزشگاه آرایشگری مردانه باشید از وبسایت پیمان بختیاری را مطالعه کنید.

با این حال، ویژگی هایی که در ادامه می آوریم، می توانند برای یافتن یک آموزشگاه آرایشگری مردانه مناسب، بسیار کمک کننده باشند:

  • داشتن سرفصل آموزشی دقیق و جامع و همچنین اختصاصی
    این موضوع مهم است که شما قرار است طی یک دوره چه چیزهایی یاد بگیرید و اصلا مطالب و فنونی که یاد می گیرید مناسب سطح و تجربه شما باشد.
  • راهنمایی و پشتیبانی مخصوص بازار کار آرایشگری
    این که شما یک دوره آموزشی را به پایان برسانید کافی نیست؛ مهم است که زمانی که مشغول به کار شدید کسی را داشته باشید که سوالات شما را پاسخ دهد.
  • مجرب و کاربلد بودن اساتید
    این که شخصی که به شما آموزش آرایشگری مردانه می دهد دارای صلاحیت باشد واقعا مهم است و باید ویژگی های مربی آرایشگری خوب را بشناسید.
  • کارآمد بودن دوره برای ورود به کار آرایشگری
    این که دوره ای که می گذرانید در نهایت شما را به درآمد برساند بسیار مهم است.

شرایط آموزش خصوصی آرایشگری

مدرک آرایشگری با دوره خصوصی آرایشگری مردانه 

در صورتی که قصد مهاجرت با آرایشگری، یا تاسیس آرایشگاه مردانه را دارید، مهم است که یک مدرک معتبر داشته باشید.

مدرکی که به شما این امکان را می دهد، مدرک آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای است. شما می توانید دوره آرایشگری مردانه را به شکل خصوصی بگذرانید، و در صورتی که آموزش های کارآمد باشد، می توانید پس از آن در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و پس از مدتی، برای دریافت مدرک خود اقدام کنید.

آموزش خصوصی آرایشگری چگونه است؟

انواع یادگیری آرایشگری مردانه – مقایسه آموزش گروهی و خصوصی 

یادگیری آرایشگری مردانه انواع مختلفی دارد که می خواهیم به هر یک، مزایا، و معایب آن بپردازیم:

  • آموزش خصوصی
    این نوع از آموزش گران تر از بقیه موارد است و هنرچو باید بتواند هزینه آن را بپردازد. با این حال، مزایای بسیاری نیز دارد. این مزایا شامل سرفصل اختصاصی و متمرکز بودن آموزش روی شما، سرعت بالای آموزش، سریع تر به درآمد رسیدن، امکان کار روی مدل های بیشتر و … می شود.
  • آموزش گروهی
    مزیت اصلی آرایشگری نسبت به بقیه موارد، هزینه کمتر آن است. با این حال، باید بدانید که زمان کلاس فقط نه به شما، بلکه به تمام هنرجویان اختصاص دارد. بنابراین تمرکز، تعداد مدلهایی که می توانید روی آنها کار کنید و مزایای دیگر کمتر خواهد بود.
  • آموزش از طریق کارآموزی و وردستی
    در این نوع آموزش معمولا نیازی به پرداخت نیست؛ اما زمان بسیار زیادی را صرف شستن حوله ها، طی زدن زمین، شامپو زدن و شستشوی مو، تلفن جواب دادن و به شکل کلی انجام کارهای فرعی خواهید کرد و پولی نیز دریافت نمی کنید یا پول اندکی دریافت می کنید؛ و در نهایت بعد از مدتی بسیار طولانی به درآمد خواهید رسید.

آرایشگاه مردانه شستن مو

پس خلاصه این مطالب به این صورت می شود:

نوع آموزش مزایا معایب
خصوصی تمرکز در آموزش – امکان کار روی مدلهای متعدد و متنوع – سرعت بالای آموزش – سریع رسیدن به درآمد هزینه بالا
گروهی پرداخت هزینه کمتر عدم وجود تمرکزی که در آموزش خصوصی هست – امکان کار روی مدلهای کمتر – سرعت کمتر در آموزش – سرفصل غیراختصاصی
کارآموزی و وردستی عدم پرداخت عدم وجود آموزش به شکل منسجم – اتلاف وقت بالا – دیر رسیدن به درآمد – عدم وجود گواهی و تاییدیه رسمی و نداشتن مزایای گواهی آموزشی

گریم مردانه و پاکسازی پوست

سرفصلهای آموزشی در کلاس خصوصی آرایشگری مردانه 

به شکل کلی می توان گفت در دوره و آموزش خصوصی آرایشگری، مهارت ها، نقاط قوت و ضعف، تجارب و نیازهای شما مشخص می کند که چه چیزی باید در کلاس آموزش داده شود. با این حال به شکل کلی، باید مورادی مانند شستشوی سر، ابزارهای آرایشگری، نحوه کار با این ابزار، حالت دهی و سشوار کشیدن، تشخیص فرم صورت، آنکارد کردن، سایه زدن مو، پیتاژ، انواع پوست و مو و مراقبت از اینها و … باید آموزش داده شود.

و در اینجا یک سوال پیش می آید؛ آیا آموزش خصوصی آرایشگری برای افراد دارای تجربه و دانش مناسب است؟

می توان یک بله محکم گفت! چرا که زمانی که شما دارای تجربه و دانش قبلی باشید، در اصل می توانید سرعت، فید زدن، تکنیک های تخصصی تر، کار با ابزارهای جدید و موارد بسیار دیگری را تجربه کنید و روی آنها کار کنید.

آموزش خصوصی آرایشگری صورت

سخن آخر و راه حل اختصاصی پیمان بختیاری 

با دوره جامع آرایشگری پندار بختیاری، شما می توانید هزینه کلاس های گروهی و حتی کمتر را پرداخت کنید، هر زمانی که دوست داشتید آموزش ها را ببینید، درگیر رفت و آمد نباشید، و مهم تر از همه، از طرف استاد، پشتیبانی اختصاصی خواهید داشت و این یعنی هیچ کمبودی نسبت به کلاس های حضوری و آنلاین ندارید و مزایای بسیاری از جمله قیمت، پشتیبانی دائمی و سرفصل های جامع و در نهایت کیفیت آموزشی بسیار بالا را تجربه خواهید کرد.

در صورتی که هر سوالی در زمینه آموزش آرایشگری مردانه دارید، می توانید سوالتان را در بخش کامنت های این مقاله یا بخش تماس با ما مطرح کنید و کارشناسان ما در اولین فرصت به شما پاسخ خواهند داد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید