6-min

۱۲ راز ناگفته برای افزایش درآمد آرایشگری مردانه 

بدون اتلاف وقت، می خواهیم مهمترین و موثرترین راه هایی که می توانند درآمد شما را به عنوان یک آرایشگر مردانه افزایش دهند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. (افزایش درآمد آرایشگری) – اگر نمیدانید درآمد آرایشگری را چگونه باید کسب کنید، حتما مقاله مربوطه رت بخوانید.

خلاصه راه ها: 

  • استایل، تم، و مدل خاص خودتان را بوجود بیاورید 
  • ارائه خدمات به مشتری در محل را امتحان کنید 
  • محصولات مراقبت از ‍‍‍پوست و مو و محصولات زیبایی بفروشید 
  • ایجاد کانال یوتیوب 
  • آموزش آرایشگری و دوره های آرایشگری مردانه 
  • در خانه خودتان به فعالیت بپردازید 
  • بازار را تحلیل کنید و بشناسید 
  • از رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین استفاده کنید 
  • مهارت خود را افزایش دهید و مهارت های جدید یاد بگیرید 
  • تنوع خدمات ارائه شده را بالا ببرید  
  • به فکر محلی مناسب برای آرایشگاه تان باشید 
  • کاری کنید که مشتریانتان زود به زود به آرایشگاه شما بیایند 

حال به سراغ توضیح دقیق تر هر کدام از موارد گفته شده می رویم. 

 

افزایش درآمد آرایشگری

  • استایل، تم، و مدل خاص خودتان را بوجود بیاورید 

با بوجود آوردن مدل خاص کاری خودتان، از بقیه آرایشگران متمایز خواهید بود و این باعث می شود که مشتریان بخواهند از خدمات شما استفاده کنند. این خاص بودن می تواند در لباس، تکنیک های آرایشگری، وسایلی که استفاده می کنید و بسیاری موارد دیگر باشد. برای درک بهتر این موضوع توصیه می کنیم مقاله بهترین آرایشگرهای جهان را مطالعه کنید. 

  • ارائه خدمات به مشتری در محل را امتحان کنید 

این که خدمات خود را در یک آرایشگاه مردانه ارائه کنید، راهی مشخص برای درآمدزایی از آرایشگری است. اما آیا به این فکر کرده اید که خدمات خود را پیش مشتری ببرید؟! با این کار علاوه بر این که می توانید ساعات کاری و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید، به مشتریان این امکان را می دهید که برنامه خودشان را داشته باشند و شما با آنها هماهنگ شوید و این یعنی افراد بیشتری خواهان خدمات شما خواهند بود. 

  • محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات زیبایی بفروشید 

چند مورد در اینجا وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: اول از همه این که آرایشگر بودن شما احتمالا به این معناست که دانش بیشتری در مورد محصولات مختلف در این زمینه دارید و همچنین دسترسی به محصولاتی دارید که مشتریان به راحتی به آنها دسترسی ندارند. علاوه بر آن، می توانید به شکل عمده از شرکت های تولیدکننده خرید کنید و حتی می توانید درصدی از مبلغ فروش را خودتان بردارید. چیزی که مشخص است این است که احتمالا شما نباید در آشنایی اولیه و بارهای اولی که مشتری پیش شما می آید این کار را انجام دهید بلکه باید بگذارید زمان بگذرد و مشتری به شما اعتماد کند تا سوء تفاهمی پیش نیاید. 

 

ابزار آرایشگری مردانه

این که می توانید با یوتیوب درآمد دلاری داشته باشید واقعیتی است که همه می دانید. اما به عنوان یک آرایشگر شما شانس خوبی برای درآمدزایی از این پلتفرم دارید. حال ویدیوهای شما می تواند چالش های جذاب باشد، یا آموزش باشد یا هر چیزی که مخاطبان را جذب کند. شاید در ابتدا رسیدن به حدی که اکانت یوتیوب شما monetize شود کمی چالش برانگیز باشد، اما در نهایت این پلتفرم می تواند شما را به درآمد قابل توجهی برساند. 

  • آموزش آرایشگری و دوره های آرایشگری مردانه 

امروزه تعداد متقاضیان یادگیری مهارت آرایشگری افزایش یافته و روز به روز بیشتر می شود. با این اوصاف، توصیه از بازار آموزش آرایشگری غافل نشوید. البته باید اطمینان حاصل کنید که مدارک لازم جهت اعتماد هنرجویان از جمله مدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه را دریافت کنید و به حدی برسید که بتوانید آموزش دهید. 

  • در خانه خودتان به فعالیت بپردازید 

این راه مخصوصا اگر در ابتدای راهتان هستید یا آرایشگاه و سالن خودتان را ندارید می تواند بسیار کمک کننده باشد. چرا که به شما کمک می کند هزینه رفت و آمد نداشته باشید. و همچنین، با انجام اصلاح در خانه خودتان راحتی بیشتری در انجام کارها خواهید داشت. البته همه اینها در صورتی است که خانه و فضای خودتان را داشته باشید یا اجاره کرده باشید. 

 

آرایشگر مردانه

 

  • بازار را تحلیل کنید و بشناسید 

این که قیمت ها دستتان باشد، بدانید رقبایتان چه سرویس هایی را ارائه می دهند و چه هزینه ای دریافت می کنند، و این که بدانید افراد به چه سمت و سویی می روند و سلیقه ها چه تغییراتی می کنند، همه می تواند به شما کمک کننده باشد. یکی از چیزهایی که می تواند موثر باشد این است که ببینید جای چه کارهایی و چه خدماتی خالی است که افراد خواهان آن هستند و دقیقا همان سرویس را ارائه کنید. همچنین تخصصی تر کردن خدمات می تواند درآمد شما را افزایش دهد – این موضوع می تواند به آگاهی مشتریان و شناخت آنها از برند شما نیز کمک کند. 

  • از رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در آرایشگری استفاده کنید

امروزه اکثر افراد در شبکه های اجتماعی و بسترهای آنلاین به دنبال خدمات مورد نظرشان هستند. به عنوان مثال در نظر بگیرید که یک نفر به دنبال خدمات گریم داماد می گردد. احتمال این که او در اینستاگرام و شبکه های مجازی به دنبال این سرویس بگردد خیلی بیشتر از این است که در تراکت ها به دنبالش باشد. در مقاله بازاریابی آنلاین در آرایشگری به شکلی کامل تر به این موضوع پرداخته ایم. 

  • افزایش مهارت و یادگیری مهارت های جدید 

دلیل این که این مورد می تواند منجر به افزایش درآمد شما شود روشن است. یادگیری مهارت های جدید به معنای انجام خدمات جدید، و در نتیجه به معنای مشتریان بیشتر است که به دنبال خدمات متنوع می گردند. همچنین سعی کنید همیشه در مهارت هایی که آنها را بلد هستید پیشرفت کنید تا بتوانید هزینه بیشتری دریافت کنید. 

 

تجهیزات آرایشگری مردانه

  • تنوع خدمات ارائه شده را بالا ببرید 

همانطور که قبل تر گفته شد، این موضوع به معنی افزایش درآمد است. البته نیازی نیست همه مهارت ها را خودتان بلد باشید. داشتن افراد و تیمی که بتوانند خدمات مختلفی را به شکلی تخصصی ارائه دهند‌ در آمد شما را به شدت افزایش خواهد داد. 

  • به فکر محلی مناسب برای آرایشگاه تان باشید 

اگر می خواهید محلی را اجاره یا خریداری کنید یا می خواهید محل آرایشگاه تان را تغییر دهید، باید بدانید که محل آرایشگاه می تواند بشدت روی درآمد شما تاثیرگذار باشد. از جمله فاکتورهایی که باید داشته باشد: 

  • ترجیحا در محلی باشید که استطاعت مالی افراد بالا باشد. 
  • در محلی باشید که رقبای زیادی در آنجا نیستند یا فاصله آنها با شما زیاد است. 
  • در جاهایی باشید که رفت و آمد در آنجا بالاست (در صورتی که مشتری های گذری برای شما مناسب هستند) 
  • کاری کنید که مشتریانتان زود به زود به آرایشگاه شما بیایند 

برای انجام این موضوع می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. از جمله این که به مشتریانتان خدمات دوره ای (از جمله پاک سازی صورت و …) ارائه کنید. همچنین این که خودتان به آنها بگویید که زود به زود به موها و ظاهرشان برسند می تواند کمک کننده باشد. البته اگر میخواهید که مشتریان شما دوباره پبش شما بیایند باید آموزش آرایشگری مردانه را پیش حرفه ای ها سپری کنید.

 

آموزش آرایشگری مردانه


سخن آخر 

راه هایی که گفته شد تنها بخشی از روش های درآمدزایی بیشتر در آرایشگری مردانه هستند. یادتان باشد که خلاقیت درست و بجا می تواند همیشه باعث درآمدزایی بیشتر شود. در نهایت باید خودتان قدر مهارتتان را بدانید و از آن درآمدزایی کنید. در صورتی که سوالی دارید می توانید در کامنت ها مطرح کنید یا از بخش تماس با ما با ما در تماس باشید. 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید