سالن آرایشگری

تاثیر بازاریابی آنلاین در آرایشگری مردانه چیست؟ 

شاید به نظر شما هم رسیده باشد که یافتن ایده های جدید در بازاریابی و گسترش کسب و کار آرایشگری سخت نیست اما اعمال کردن آنها و عملی کردن این مقوله می تواند چالش برانگیز باشد. همه می دانند که باید کسب و کار خودشان را تا حد امکان به افراد بیشتری معرفی کنند. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ بازاریابی آنلاین در آرایشگری ، از جمله مهم ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود.

در این مقاله نه تنها به شما می گوییم که باید چه کار کنید، بلکه به شما نحوه انجام آنها را نیز خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

 

بازاریابی آنلاین در آرایشگری

  • فروشگاه خود را وارد Google  Maps کنید 

زمانی که شما به دنبال یک جای خاص یا یک نوع خاص از لوکیشن می گردید، و در گوگل به دنبال آن می گردید، نتایج شما به شکل نقشه خواهد بود. شاید فکر کنید این که خودتان و بیزنستان را وارد نقشه گوگل کنید کار چالش برانگیزی خواهد بود، ولی اینطور نیست؛ فقط کافیست جزئیات و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و درخواست خود را ارسال کنید. همچنین می توانید به عنوان یک راهنمای محلی (local guide) اطلاعات جدید از جمله نام و لوکیشن بیزینس تان را وارد مپ کنید. همچنین می توانید از مشتریان خود بخواهید کسب و کار شما را در گوگل rate کنند و به آن امتیاز دهند. همچنین یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید سرمایه گذاری روی Google Ads است، البته شاید نخواهید این سرمایه گذاری را در ایران انجام دهید. باز بسته به بیزینس و امکانات شماست. 

  • سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشید 

امروزه بسیاری از خدمات و موارد مختلف آنلاین انجام می شود و در صورتی که شما بتوانید با این شرایط خود را انطباق دهید، بسیار جلو میفید. چنین آزادی عملی می تواند باعث این شود که افراد بسیار بیشتری اقدام به گرفتن وقت کنند. چنین چیزی می تواند باعث این شود که استرس و تنش انجام هماهنگی با افراد و قطعی کردن برنامه آنها یا تغییر برنامه ها را نداشته باشید. برای ارائه چنین سرویسی یا می توانید از وبسایت خود استفاده کنید یا از وبسایت هایی که چنین خدماتی را ارائه می کنند استفاده کنید.

 

آرایشگاه مردانه

  • یک لوگوی خوب برای خود طراحی کنید 

داشتن یک لوگوی خوب می تواند به شدت به برندینگ شما کمک کند و باعث شود بسیار بهتر و بیشتر در ذهن افراد بمانید. لوگو باید ساده، گویا و به یاد ماندنی باشد و حس خوبی را به افراد منتقل کند. 

  • پورتفولیو، رزومه، و نمونه کارهای خود را به نمایش گذارید

شبکه های اجتماعی و وبسایت ها می توانند برای نشان دادن مهارت و نمونه کارهای شما بسیار کارآمد باشند. سعی کنید تنوع مدل ها زیاد باشد، بهترین زاویه را در عکس ها داشته باشید، و از بهترین کارهای خود عکس بگذارید. همچنین داشتن ویدیوی از پروسه انجام کارها می تواند بسیار کمک کننده باشد.

  • به عکاسها، مجلات و صفحات اینستاگرامی آفر انجام خدمات به صورت رایگان را بدهید 

در صورتی که شهرت زیادی ندارید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید همین است. به عنوان مثال می توانید به یکی دو عکاس مطرح این پیشنهاد را بدهید و از آنها بخواهید پس از انتشار نتیجه عکس، شما را تگ کنند یا به شما credit دهند و شما را معرفی کنند. 

  • از مارکتینگ با پیامک و پیام متنی استفاده کنید 

گاها چنین دیدی وجود دارد که استفاده از SMS برای مارکتینگ و یافتن مشتری های جدید کاربردی ندارد. اما واقعا این قضیه به شما بستگی دارد. چند مورد مهم را به شما می گوییم. 

  • اول از همه، سعی کنید شماره های درست را انتخاب کنید. آیا هدف شما مخاطبانی هستند که شماره های کد 1 گران قیمت دارند؟ یا شاید هم فکر می کنید این افراد آرایشگر خود را با اس ام اس پیدا نمی کنند؟ این موضوع را کامل بررسی کنید 
  • مورد دیگری که باید توجه کنید، این است که در اس ام اس های خود تخفیف و فرصت های استثنایی بگنجانید. البته سعی کنید تخفیف ها واقعی و واقع گرایانه باشند.. 
  • همیشه نباید سعی در معرفی خود داشته باشید. این که ارازشی را به مخاطبان خود اضافه کنید و مثلا نکاتی بگویید که برای مخاطب کاربردی باشند. 
  • یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که همه می دانند شما قرار است به آنها بگویید که بهترین سرویس و خدمات و بهترین کیفیت و بهترین قیمت را دارید؛ سعی کنید چیزهای جدیدتری به آنها بگویید. مثلا به آنها بگویید که از چه محصولاتی استفاده می کنید یا خدمات جدید و جذابی را معرفی کنید.اصلاح موی سر
  • فواید بازاریابی دیجیتال و آنلاین برای کار آرایشگر 

بازاریابی آنلاین در آرایشگری می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. چه پروسه تبدیل شدن به یک آرایشگر مردانه حرفه ای را گذرانده باشید، چه در ابتدای کار خود قرار داشته باشید. از فواید دیجیتال مارکتینگ و بستر آنلاین می توان به سرعت، مخاطبان بیشتر، امکانات بیشتر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

سخن آخر 

امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. در نظر داشته باشید که موارد بسیاری مانند شبکه های اجتماعی، استفاده از سئو و گوگل و ادوردز و … می توانند به رشد بیزینس شما کمک بسیار کنند. در نهایت در صورتی که سوالی دارید می توانید از کامنت های این مقاله یا بخش تماس با ما سایت استفاده کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.   

تماس با ما

پندار بختیاریآموزشگاه آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید