بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه تهران

بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه تهران

در این مقاله می خواهیم مختصر و مفید به بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه تهران بپردازیم تا دیگر خودتان را درگیر پیدا کردن آموزشگاه نکنید. با اینحال، در رابطه به ویژگی هایی که یک آموزشگاه باید داشته باشد، در مقاله 8 ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

1 – آکادمی پندار بختیاری – ارتباط با ما – قیطریه، نبش بلوار اندرزگو 

همه می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که یک آموزشگاه آرایشگری مردانه باید داشته باشد، اساتید مجرب و حرفه ایست. مدرس و موسس آکادمی پندار بختیاری، خود ایشان هستند که طی سال های متمادی و با حدود 20 سال تجربه، و با دوره دیدن در کشورهای مختلف دنیا، دانش خود را به بالاترین نقطه رسانده اند و با کسب تجارب بسیار در حوزه های متنوع و متعدد، به یکی از سرشناس ترین چهره های دنیای آرایشگری مردانه تبدیل شده اند. برای شناخت بهتر ایشان، کافی است به بخش درباره ما سری بزنید.

جدای از این موارد، آکادمی پندار، مزیتی بسیار بزرگ در اختیار شما قرار می دهد. این که در صورتی که نمی توانید در کلاس های حضوری ما شرکت کنید، می توانید در دوره های مجازی شرکت کرده که واقعا در همان سطح بوده و شما را آماده ورود به دنیای کاری شغل آرایشگری مردانه می کنند. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم تنوع سرفصل ها و جامع بودن آنهاست. توصیه می کنیم در صورتی که می خواهید از پایه شروع کنید و به لول یک آرایشگر حرفه ای ارتقا پیدا کنید، حتما دوره پی بی لسن را ببینید.

در نهایت، یکی از مهمترین ویژگی های آکادمی پندار این است که دوره ها با قیمت منصفانه و به صورتی هستند، که تمامی عزیزانی که به ورود به حوزه آرایشگری مردانه علاقه دارند، بتوانند علاقه خود را دنبال کنند.

2 – آموزشگاه آرایشگری عصر مو – میدان ولیعصر 

از مزایای آموزشگاه عصر مو می توان به تنوع دوره ها و همچنین ارائه مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری مردانه اشاره کرد. آموزش ها در این آموزشگاه مدرن و بروز می باشد، و تجهیزات مناسبی نیز وجود دارد. البته هزینه دوره ها کمی بالاست، اما نسبت به تجهیزات و بقیه موارد تا حدی توجیه پذیر است.

3 – آموزشگاه سرای نمونه – تجریش، میدان قدس 

20 سال تجربه موفق این آموزشگاه، خود گویای بسیاری از موارد است. اما شاید بتوان گفت مزیت اصلی این آموزشگاه، در تسهیلاتی است که در اختیار هنرجویان قرار می دهد. از معرفی خوابگاه برای کسانی که به آن نیاز دارند گرفته، تا ارائه وام، تضمین اشتغال، برگزاری دوره های خصوصی، برگزاری سمینار و همایش، و بسیاری موارد دیگر.

4 – آموزشگاه دارالفنون – میدان شهرری 

می توان گفت این آموزشگاه، از لحاظ محیطی، بر بسیاری آموزشگاه های دیگر برتری دارد. یکی این که برای هنرجویانی که از شهرستان ها برای آموزش می آیند خوابگاه بسیار خوبی دارد، و مورد دوم این که کلاس های بزرگ و محیطی باز دارد و این خود به یادگیری کمک می کند. همچنین می توانید از طریق آموزشگاه برای دریافت وام برای شروع کارتان اقدام کنید.

5 – آموزشگاه آرایشگری استادبیک 

این آموزشگاه 10 سال تجربه در زمینه آموزش دارد و از آموزشگاه های  شناخته شده در سطح ایران به شمار می رود. آموزشگاه استادبیک دارای دو شعبه در تهران و خراسان است. که اولی در تهران میدان فردوسی، و دومی در بیرجند نبش مدرس 4 قرار دارد. استاد بیک در کنار ارائه خوابگاه و مدل رایگان به هنرجویان، امکان پرداخت شهریه دوره ها به شکل اقساطی را نیز فراهم کرده که خبر خوبی برای بسیاری از کسانی است که با پرداخت هزینه های دوره های آموزش آرایشگری مردانه مشکل دارند. یکی دیگر از مزیت های بزرگ استادبیک برگزاری دوره های مجازی است که پدیده ای کمتر رایج در آموزشهای آرایشگری ایران است.

6 – آموزشگاه و مجموعه شفیع رسالت – میدان رسالت 

آموزشگاه شفیع رسالت دارای دوره های متنوعی بوده و 10 سال سابقه موفق دارد. مخصوصا دوره های چهره پردازی این مجموعه قابل توجه بوده و بازدهی بالایی دارند. تمامی دوره های این مجموعه بجز دوره های پیتاژ تخصصی و براشینگ تخصصی، دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند. عنوان برترین مجموعه آموزشی کارآفرینی طی سال های 92، 96 و 97 به این مجموعه اعطا شده.

7 – آموزشگاه اسپاد – محله آذری (امام زاده حسن) 

این آموزشگاه نیز رزومه درخشانی دارد و دوره های متنوعی برگزار می کند. در این آموزشگاه می توانید سایه زنی، پیتاژ، فر ردن و کراتینه کردن مو و بسیاری موارد دیگر را یاد بگیرید. علاوه بر این که می توانید به پرداخت اقساطی شهریه آموزش بپردازید، می توانید روزانه 8 مدل زنده برای اجرای مدل موها و آموزش داشته باشید که به نوبه خود برتری بزرگی بر بقیه آموزشگاه ها به شمار می رود. می توانید این مدرسه آرایشگری را از آدرس spad.hairstylist.school در اینستاگرام دنبال کنید.

8 – آموزشگاه اقبال 

این آموزشگاه با دو شعبه، یکی در تهران میدان فردوسی و دیگری در مازندران تنکابن بین میدان امام و شیرودی، یکی از آموزشگاه های بسیار شناخته شده، موفق و حرفه ای به شمار می رود. دوره های آموزش آرایشگری مردانه به شکل کامل در این آموزشگاه برگزار می شود. دوره ها از لحاظ ورود به بازار کار نیز کارآمد هستند و این یک ویژگی مهم دوره های آرایشگری اقبال به شمار می رود.

9 – آموزشگاه جهان مو 

مانند بقیه آموزشگاه هایی که به آنها اشاره شد، این آموزشگاه نیز حرفه ایست به شک کلی می توان ویژگی های زیر را برای
آن ذکر کرد:

  • آموزش دارای کیفیت بالاست
  • اکثر هنرجویان در بازار کار به کار مشغول می شوند و نرخ درآمدزایی بالاست
  • این آموزشگاه 2 شعبه فعال دارد

 

بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران

آموزشگاه آرایشگری مردانه در غرب تهران

آموزشگاه های مردانه در غرب تهران کم نیستند، اما از جمله بهترین های آنها می توان به دو مورد اشاره کرد که ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری مردانه معتبر و سطح بالا را دارند. در ادامه به معرفی این آموزشگاه ها می پردازیم:

  • آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای مو

سرای مو بیش از بیست سال در برگزاری دوره های مرتبط با آرایشگری و مراقبت زیبایی سابقه دارد و از آموزشگاه های موفق به شمار می رود. تنوع دوره ها در این آموزشگاه مطلوب است. از جمله ی دوره های آموزشگاه سرای مو می توان به دوره ی مقدماتی آموزش آرایشگری مردانه درجه ۲، دوره ی پیشرفته آموزش آرایشگری مردانه درجه ۱، دوره ی متعادل سازی چهره، چهره پردازی و گریم،‌ و ترمیم مو اشاره کرد. یکی از مزایای این آموزشگاه وجود خوابگاه و در نتیجه امکان شرکت برای تمامی افراد از شهرهای دیگر غیر از تهران است. یکی دیگر از مواردی که می توان به آن اشاره کرد مدرک بین المللی و قابل ترجمه است که در انتهای دوره ها ارائه می شود. همانطور که می دانید یکی از ابعاد مهم آموزش آرایشگری امکان ورود به بازار کار پس از اتمام دوره هاست. یکی از امتیازات برای یک آموزشگاه داشتن هنرجویان موفق است که آموزشگاه سرای مو از این حیث عملکرد موفقی داشته است. دسترسی های این آموزشگاه نیز مناسب است.

آدرس: فلکه دوم صادقیه، داخل ترمینال تاکسیرانی، پلاک ۱۱، طبقه ۴

شماره تلفن: 0244231273

  • آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسامو

آموزشگاه پارسامو با ۳۰ سال تجربه از جمله آموزشگاه های موفق به شمار می رود. از جمله خدمات این آموزشگاه می توان به آموزش پیرایش مردانه درجه ۱ و درجه ۲، متعادل سازی چهره، گریم سینمایی و همچنین کاربرد مواد شیمیایی اشاره کرد. روزها و ساعات کاری این آموزشگاه شنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر است. این آموزشگاه دو شعبه دارد یکی در بلوار فردوس غرب و شهر قدس. در ادامه آدرس شعبه غرب این آموزشگاه را می آوریم:

آدرس:‌ بلوار فردوس غرب (ناصر حجازی) – بعد از چهارراه شقایق – جنب شیرینی فروشی کندو پلاک ۴۷۱ – طبقه سوم

شماره تلفن: 09191111255

  • آموزشگاه آرایشگری ۲۰ قیچی

این آموزشگاه نیز علاوه بر کادر مجرب و حرفه ای و دانش بروز و آموزش با سطح بالا، دوره های متنوعی مثل دوره های پیرایش مردانه درجه ۱ و ۲، دوره شناخت و کار با مواد شیمیایی، گریم داماد و گریم سینمایی، متعادل سازی چهره و چهره پردازی، و همچنین ورکشاپهای متعدد برگزار می کند. ۲۰ قیچی ۲۰ سال سابقه موفق در زمینه آموزش پیرایش مردانه دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به این امکان اشاره کرد که پس از اتمام آموزش و شرکت در امتحان و در صورت قبولی می توانید مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری و مدرک بین المللی آرایشگری مردانه بگیرید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای ستارخان،‌ روبروی مرکز خرید گلدیس، مجتمع تندیس، طبقه سوم

شماره تماس: 44261078

آموزش آرایشگری مردانه در شرق تهران

همانند غرب تهران، در مناطق شرقی تهران نیز آموزشگاه های آرایشگری زیادی وجود دارد که در اینجا می خواهیم بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم:

  • آموزشگاه آرایشگری مردانه سر و صورت

همانطور که احتمالا می توانید حدس بزنید در انتهای شرکت در دوره های این آموزشگاه و با موفقیت در آزمون می توانید مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری بگیرید. تنوع دوره ها در آموزشگاه پیرایش مردانه سرو صورت زیاد است. از جمله ی این دوره ها می توان به موارد مختلفی اشاره کرد، از جمله: دوره مقدماتی آرایشگری مردانه، دوره تخصصی پیرایش مردانه، متعادل سازی چهره، گریم داماد، چهره پردازی و گریم سینمایی، کار با مواد شیمیایی و رنگ موی مردانه، ترمیم و پروتز مو. از دیگر مزایای این مجموعه نیز ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه و دسترسی خوب آن از لحاظ مسیر است.

آدرس: تهرانپارس – میدان پروین (شاهد) – بلوار پروین – بین گودرزی (۲۰۴ غربی) و خبازی (۲۰۶ غربی) – پلاک ۳۱۸ – طبقه دوم – واحد ۲

تلفن:‌ 77073188 – 09124076202

  • آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

یکی از ویژگی‌های آموزشگاه آرایشگری شفیع رسالت علاوه بر کیفیت آموزش و کارآمد بودن دوره‌ها، تنوع آنهاست. دوره‌های این آموزشگاه شامل موارد مختلفی چون آموزش آرایشگری مردانه درجه ۱، آموزش آرایشگری مردانه درجه ۲، آموزش بهداشت کار ناخن مردانه، آموزش متعادل سازی چهره، آموزش چهره پردازی، آموزش ترمیم مو، آموزش رنگ مو، آموزش پاکسازی پوست و آموزش کراتین مو می‌شوند. این موسسه دارای بیش از ۲۰ سال سابقه و رزومه‌ای موفق در زمینه آموزش آرایشگری مردانه است.

شماره تماس: 02177197004 – 02177202781

آدرس: میدان رسالت، نبش خیابان بختیاری (برج ونوس)، طبقه اول، واحد ۵، پلاک ۷۳۸

آموزش آرایشگری مردانه در سراسر ایران

با این که همانطور که گفتیم می توانید به شکل حضوری به یادگیری آرایشگری مردانه بپردازید، شاید از لحاظ زمان یا هزینه یا رفت و آمد دوره‌های حضوری برای شما مناسب نباشند. در این صورت جای نگرانی نیست. شما می‌ توانید با شرکت در دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه باز هم به هدف خود برسید. آکادمی پنداری بختیاری با انواع و اقسام دوره‌های آموزش آرایشگری آنلاین، از جمله دوره‌های فوق‌العاده پی بی مستر و پی بی لسن، آرایشگری مردانه را از پایه تا پیشرفته به شما آموزش می‌دهد. شاید برایتان سوال شود که با شرکت در دوره‌های آنلاین می‌توان مدرک فنی و حرفه ای و مدرک بین‌المللی آرایشگری مردانه دریافت کرد؟ پاسخ یک بله محکم است! شما پس از دیدن آموزش‌ها و تمرین کافی می‌توانید از طریق آکادمی در آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر آرایشگری مردانه خود را دریافت کنید. نقطه عطف دوره‌های آکادمی پندار بختیاری، سرفصل جامع، پرهیز از گزافه‌گویی و استفاده بهینه زمان، ارائه جزییات در آموزش‌ها، بروز بودن مطالب و تکنیک‌ها، و عمق آموزش است که باعث می‌شود یادگیری شما به چند تکنیک آماده و مدل‌ محدود نشود، بلکه بتوانید به شکل خلاقانه از مهارتهای خود استفاده کنید، و این چیزی است که در دنیای کسب و کار آرایشگری مردانه برای پیشرفت به آن نیاز خواهید داشت. آموزشهای پی‌بی‌آکادمی برای تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه آرایشگری مردانه مناسب خواهند بود.

سخن پایانی 

با این که نام آموزشگاه های مختلفی ذکر شد، مهم این است که طبق نیازهای شما و علایق شما، کدام گزینه برای شما بهترین به شمار می رود. با توجه به همین موضوع، توصیه می کنیم در صورتی که می خواهید به یادگیری هنر و فن آرایشگری بپردازید، حتما به شکل کامل از قبل راجع به آموزشگاه، هنرجویان سابق آن، و امکاناتی که دارد تحقیق کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آموزش خود را بگذرانید. نکته مهم و نکته آخر این است که آموزشگاه بتواند شما را آماده ورود به بازار کار کند تا بتوانید درآمدزایی از آرایشگری را نیز داشته باشید.

مدل موی آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

4 پاسخ

  1. با سلام ممنونم از این مطلب خوبتون بنده در تهران ساکن هستم، و قصد داشتم یک آموزشگاه خوب پیدا کنم که آموزش ببینم، در این مقالتون تونستم با بهترین اموزشگاه ها آشنا بشم

  2. خیلی عالیه مخصوصا برای منی که دنبال آموزشگاه اریشگری مردانه در تهران میگشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید