دکوراسیون آرایشگاه مردانه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه باید چگونه باشد؟ 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه شما می تواند حس خوبی را به مشتری هایتان منتقل کند، و حتی می تواند برای شما مشتری های جدید جذب کند. یکی از چیزهایی که در ویدیوهای شما در شبکه های مجازی به چشم می آید، دکوراسیون آرایشگاهتان است. در این مقاله می خواهیم ایده هایی به شما بدهیم تا دکوراسیونهایی با استایل قدیمی، لاکچری، شیک، و مدرن و … را پیاده کنید. 

 

دکوراسیون آرایشگاه

  • دکوراسیون سیاه و سفید برای آرایشگاه 

می توانید به وسیله ی رنگ های سیاه و سفید یک طراحی مینیمال مدرن را پیاده کنید. آرایشگاه را به دو بخش تقسیم کنید – یکی برای ریسپشن و انتظار مشتری ها، و دیگری برای اصلاح. می توانید زمینه را سفید کنید که حس خلوص و تمیزی را به وجود بیاورد. آینه های بزرگ با حاشیه چوبی و صندلی های آرایشگری راحت به رنگ بژ دکوراسیون شما را تکمیل خواهند کرد. 

یادتان باشد که می توانید در نزدیکی صندلی ها قفسه قرار دهید تا آرایشگر راحت از وسایل استفاده کند و بعد آنها را سر جایشان قرار دهد. 

  • دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه با پنل های چوبی 

می توانید با استفاده از پنل های چوبی یک جذابیت و حس سادگی، طبیعی و حتی روستایی به آرایشگاهتان بدهید. در صورتی که آرایشگاهتان بزرگ است می توانید با پارتیشن های چوبی اتاقک هایی را بوجود بیاورید و در هر اتاقک نهایت 2 صندلی آرایشگری چرمی و آینه های مربع شکل در مقابلشان قرار دهید. 

از کاغذدیواری طرح آجر برای دیوارها استفاده کنید و بالای صندلی ها لامپ هایی با روشنایی مناسب نصب کنید. دیوارها را با قاب های چوبی و چیزهایی همانند آن تزیین کنید و همچنین قفسه و کانتر مقابل صندلی ها از چوب باشد. 

  • دکور با صندلی قدیمی و کمد و قفسه – دکور آرایشگاه 

سالن هایی را که قدیم پدرها و پدربزرگهایمان به آنجا می رفتند را یادتان هست؟ آنهایی که حس محلی بودن و دعوت کنندگی را به هر کسی منتقل می کردند. سلمانی  هایی که ساعت ها محل بحث راجع به ورزش ها و سیاست و … بود. دقیقا همان استایل دکوراسیون قدیمی را به سالن تان برگردانید. کاغذدیواری های تیره، با قفسه ها و کمدهای چوبی، به همراه صندلی راحت می توانند دکور شما را تکمیل کنند. می توانید از نورمخفی و به شکل کلی نورهای زرد که خیلی شدید نیستند استفاده کنید و همچنین مجله ها و روزنامه های بسیاری را در قفسه ها به شکل دکوری یا واقعا استفاده کنید. 

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

  • دکوراسیون پانورامیک برای سالن آرایشگری 

در صورتی که آرایشگاه شما در مناطق مرفه نشین یا در مناطق تجاری است، یک دکوراسیون مینیمال پانورامیک می تواند کاملا برای شما جور در بیاید. ترکیب شیشه در دیوارها و رنگ سفید یا خاکستری می تواند بسیار مناسب باشد. همچنین می توانید از نورهای سقفی سفید، به همراه آینه های بسیار بلند و صندلی های چرم سفی استفاده کنید که دکوراسیون شما تکمیل شود. کف می تواند از جنس بتن باشد، و در نهایت بد نیست کمی رنگ قرمز به دکوراسیون اضافه کنید – مثلا در قفسه ها یا روکش نشیمنگاه صندلی ها یا کاناپه انتظار؛ رنگ قرمز حس قدرت را منتقل می کند و از خسته کننده شدن دکوراسیون شما جلوگیری می کند. 

  • دکوراسیون با استایل Vintage – سفری به گذشته 

با استفاده از این نوع دکوراسیون و حال و هوا، به زمان کاملا متفاوتی از تاریخ سفر می کنیم. و نکته ای که هست، نیاز نیست حتما همه چیز را فوق العاده قدیمی کنید، همین که تابلویتان چنین طراحی ای داشته باشد هم خودش تاثیرگذار است. 

 

آرایشگری

  • آرایشگاهی با طراحی قدیمی ولی جدید 

یک آرایشگاه مردانه قدیمی ولی مدرن حس فوق العاده ای را در مشتری ها ایجاد می کند. این حس، حس صمیمیت، دعوت کنندگی، و راحتی است. در صورتی که پلان آرایشگاهتان به شما اجازه می دهد آن را به بخش های مختلف تقسیم کنید و صندلی های  چرمی را پشت هم ردیف کنید و یک شکل L یا برعکس، از چینش صندلی ها بوجود بیاورید. ست ابزار و تجهیزات آرایشگری را جداگانه مقابل هر صندلی روی کانتر قرار دهید. 

دیوارها می توانند رنگ های سفید، سبز یا آبی روشن، یا خاکستری داشته باشند یا ترکیبی از اینها، تا حس و حال قدیمی بودن (retro) بوجود بیاید. 

چنین دکوراسیونی حس دوستانه ای منتقل می کند و افراد را دعوت به مکالمه و ارتباط نزدیک تر می کند، و این همان چیزی است که شما برای سودآور بودن بیزنس و کسب و کار آرایشگری مردانه تان نیاز دارد، مگر نه؟ 

  • دکور ترکیبی آرایشگاه و سالن زیبایی 

البته که چنین دکوراسیونی را زمانی و در جایی می توانید پیاده کنید که هم مشتری مرد و هم خانم داشته باشید. به هر صورت، ترکیب حس و حال زنانه و مردانه در دکوراسیون کاری سخت است، یکی دکوراسیونی بیشتر با حس و حال جدی و رسمی می خواهد، دیگری دکوراسیونی سبک تر و رنگارنگ تر. 

یکی از راه های حل این موضوع این است که از پارتیشن استفاده کنید و به این وسیله بخش پیرایشگاهی و بخش زیبایی  را تا حدی از یکدیگر جدا کنید و با این حال المان ها و بخش های مشترکی هم داشته باشید، از جمله بخش اصلاح و کوتاهی مو یا بخش شستشو. 

حواستان باشد که نور بالا سر کافی باشد، می توانید از آینه دو طرفه استفاده کنید تا کمبود فضا هم مشکلی برای شما بوجود نیاورد. می توانید از قفسه های دیواری رنگی برای نگهداری ابزار و تجهیزات استفاده کنید. 

 

آینه آرایشگری

  • دکوراسیون آرایشگاه مردانه با چوب طرح دار 

می توانید با استفاده از چوب طرح دار و پنل های چوبی در آرایشگاه به آن جذابیت و کلاس خاصی بدهید. پنل های چوبی سر تا سری (از کف تا سقف) می توانند به عنوان پارتیشن عمل کنند و آینه های کف تا سقف با فریم چوبی نیز می توانند حس مردانه ای را به محیط منتقل کنند. در نهایت صندلی های چرم سفید یا مشکی می توانند دکور شما را تکمیل کنند. 

  • دکوراسیون مینیمال سفید کلینیکی 

در صورتی که می خواهید چنین دکوراسیونی را پیاده کنید، باید از آینه های بلند استفاده کنید، و همچنین از صندلی های چرمی استفاده کنید که اسکلت استیل داشته باشند. همچنین باید از نور سفید به اندازه کافی در بالای سر استفاده کنید. سرتاسر محیط را نیز به رنگ سفید در بیاورید. در صورتی که از چنین دکوری استفاده کنید، شاید محیط صمیمی و دعوت کننده نباشد، اما در صورتی که مشتری های شما مدیرعامل ها یا بیزنس من هایی هستند که دنبال خدمات سریع و اینچنینی هستند، این دکوراسیون مناسب شماست. 

 

زیبایی و آراستگی

سخن نهایی 

به شکل کلی برای این که بفهمید چه دکوراسیونی برای آرایشگاه شما مناسب است، اول از همه ببینید که چه کسانی مشتری شما هستند و روحیاتشان چیست، تا بتوانید تم کلی را مشخص کنید. پس از آن باید به سلیقه خود و کارکنان نیز توجه کنید، چرا که اینجا جایی است که شما بیشتر زمانتان را می گذرانید و باید برای شما و کارکنان جذابیت داشته باشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، بودجه شما و امکانات موجود است. همچنین توصیه می کنیم در صورتی که از لحاظ مالی و زمانی امکانش را دارید، کار را به افراد حرفه ای در زمینه دکوراسیون داخلی بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. 

امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید، در صورت وجود پرسش، از بخش کامنت ها یا تماس با ما اقدام کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. 

barber

پندار بختیاری

آموزشگاه آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید