جواز کسب آرایشگری مردانه

بهترین مدل مو ی مردانه 2024

دنیای فشن و زیبایی هر روزه در حال جدیدتر شدن و بروزرسانی است. به همین دلیل در این مقاله جذاب ترین مدل موهای مردانه و مدل موی پسرانه و … در سال 2024 در سراسر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.برای شناخت بهترین مدل مو با ما همراه باشید.

 

انواع مختلف از بهترین مدل موها:

  • مدل Comb Over

این مدل برای کسانی که می خواهند یک مدل موی ساده و حرفه ای داشته باشند بسیار جذاب است. این مدل مو طی زمان هیچ گاه از مد نمی افتد و می توانید با تغییرات کمی آن را تازه و نو کنید. در صورتی که می خواهید خیلی درگیر مدل و حالت مو نباشید و در عین حال مدرن و جذاب به نظر برسید، این مدل مناسب شماست.

pendar-bakhtiari-blog

  • مدل موی کوییف (Quiff) 

مدل موی کوییف یکی از جذاب ترین مدل ها برای کسانی است که یک ظاهر مدرن می خواهند. شاید این مدل کمی بهم ریخته باشد اما هم برای موقعیت های رسمی و کاری و هم موقعیت های اجتماعی و مهمانی و … مناسب است. استفاده از این مدل با فید در پشت گردن و طرفین سر بسیار مناسب و جذاب خواهد بود.

Quiff

  • مدل موی فرانسوی (French Crop) 

این استایل برای آقایانی که ظاهری مردانه می خواهند و در عین حال نمی خواهند زیاد درگیر موهایشان باشند مناسب است. این مدل ترکیبی از موی بسیار کوتاه در پشت سر و طرفین سر، و مو با بلندی حدود 1 تا 1.5 اینج روی سر است. برای موقعیت های کاری و رسمی می توانید موهایتان را به طرفی شانه کنید. و برای موقعیت های روزمره و غیررسمی تر می توانید موهایتان را با دست کمی به هم بزنید. این مدل مو به افراد بسیاری می آید و جزو انتخاب های محبوب است.

French-Crop

  • مدل موی بازکات (Buzz Cut) 

این مدل مو مدت بسیار زیادی است که بین آقایانی که ظاهری مردانه، ساده و جذاب می خواهند محبوب بوده است. این مدل مو استخوان های گونه و فک شما را برجسته تر نشان می دهد و دلیل مردانه بودن آن نیز همین است. همچنین این مدل مو با فید در پشت سر و طرفین، بسیار جذاب خواهد بود.

Buzz-Cut

  • مدل Side Part

این مدل بیشتر مدلی رسمی و کاریست و بسیار محبوب است. معمولا در این مدل موها فید یا کوتاه تر بوده و در بخش بالای سر بلندتر است. این مدل، مدلی اتوکشیده و تمیز بوده و بسیار باکلاس است.

 

  • مدل افرو (Afro) 

مدل موی افرو یا مدل موی افریقایی همیشه و مخصوصا طی دهه های 60 و 70 میلادی محبوبیت بسیاری داشته اند و این روزها نیز شاهد رواج و محبوبیت دوباره آنها هستیم. شاید تصور کنید این مدل صرفا یک شکل کلاسیک داشته و تنوع چندانی ندارد، ولی واقعیت این است که سلیقه شخصی شما تعیین می کند که تا چه میزان مدل موی افرو شما مرتب یا به هم ریخته باشد و می توانید تیپ های مختلفی با این مو داشته باشید.

High and Tight

  • مدل موی آیوی لیگ (Ivy League) 

در واقع این مدل یکی از زیرشاخه ها و انواع مدل موی کلی تر ماهوتی به شمار می رود، با این تفاوت که موها بلندتر بوده و معمولا در بخش جلویی رو به بالا شانه می شود. البته می توان شکل های مختلفی از این مو داشت.

Side-Part

  • مدل موی بهم ریخته (Messy Hair) 

این مدل مو هم مردانه است و هم جذاب؛ به همین دلیل هم می توان گفت که در مقیاسی جهانی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده. چه موهایتان بلند باشد و چه کوتاه این مدل مو جذاب است. شاید عجیب باشد، ولی حتی در صورتی که می خواهید در یک جلسه کاری شرکت کنید، می توانید از این مدل مو استفاده کنید.

Afro

  • مدل موی تیغ تیغی (Spiky Hair) 

با این که این مدل در ایران قبلا مد بود و در حال حاضر کمی از مد افتاده، در مقیاس جهانی تر دوباره کمی بیشتر مد شده، با این تفاوت که شدت و ارتفاع آن کمتر از قبل شده. همچنین اکنون، این مدل مو پیچیدگی بیشتر دارد، به عنوان مثال، می توانید با این مدل مو فید نیز داشته باشید.

 

  • مدل کوییف فر (Neat Curly Quiff) 

این مدل همان مدل موی کوییف مردانه است با این تفاوت که موها فر هستند. توجه کنید که در این مدل موها رو به عقب شانه می شوند، و البته نباید در این کار زیاده روی کنید. دلیلش این است که کوییف شما باید شکل و حجمش را حفظ کند. در مرحله ی آخر باید از اسپری استفاده کنید تا فرم مو فیکس شود.

  • مدل موی معمولی مردانه (Regular Haircut) 

هرگاه که نمی دانید چه مدل مویی می خواهید و نمی توانید تصمیم بگیرید، بهتر است به سراغ مدل موی ساده بروید. این مدل ساده و شیک بوده و با هر شکل صورت و هر نوع مویی سازگار است. خوبی آن این است که می توانید با این مدل فید و موارد دیگر نیز داشته باشید.

  • مدل موی بلند رو به عقب (Long Hair Brushed Back) 

این مدل موی جذاب و شیک، نیاز به این دارد که ابتدا موهای خود را حسابی بلند کنید. بلندی مو، به حجم آن در این مدل مو کمک می کند. با این حال، در مرتب کردن موهای خود زیاده روی نکنید.حتی اگر چند مو بیرون بماند، این مدل ظاهری جذاب به موهای شما می دهد.

Modern Mullet

  • مدل موی مولت مدرن (Modern Mullet) 

این مدل فاصله ی زیادی از مدل موی مولت کلاسیک دارد. این مدل نسبت به مدل کلاسیک در بخش پشتی کوتاه تر است. معمولا برای تاکید بیشتر و نشان دادن بیشتر، از فید در این مدل مو استفاده می شود.

 

  • مدل موی مردانه سیزاری (Spiky Caesar Haircut) 

اول از همه توجه کنید که موی سزار با موی چتری یکی نیست. با این حال موها به سمت جلو شانه می شود. این مدل موی کوتاه در طرفین کوتاه یا فید است.

 

در حالت Spiky Caesar Haircut این مدل مو نوک تیز است.

  • مدل موهای دو لایه ای (Two Level Haircuts) 

این نوع از مدل مو مدرن تر است و قطعا باعث جلب توجه افراد خواهد شد.

  • مدل موی کوتاه زاویه دار با فید تیپر در طرفین (Short Angular Cut with Tapered Sides) 

در این مدل بخش بالایی مو بلند تر است و در طرفین فید تیپر داریم (از طرفی به طرف دیگر محو می شود). توجه داشته باشید که کنتراست و تضاد در برجستگی و قابل توجه بودن این مدل یکی از ویژگی های مهم آن است.

  • مدل موی دهه پنجاهی (50s Hairstyle) 

این مدل مو با این که قدیمی است پیچیده، جذاب و باکلاس و شیک است. با این حال می توانید از فید و تیپر و … استفاده کنید تا ظاهری مدرن تر به این مدل مو بدهید.

  • مدل موی پمپادور مدرن (Modern Pompadour) 

مایه الهام این مدل مو، مدل های مردانه کلاسیک هستند. توجه کنید که این مدل مو دارای ظرافت و کلاس خاصی است.

  • مدل موی برست فید (Burst Fade) 

تمرکز این نوع فید در خط رویش مو و پشت گوش هاست. مزیت اصلی این مدل مو در این است که هم مناسب موی فر است و هم موی صاف. همچنین می توان این فید را با مدل موهای بسیار زیادی ترکیب کنید. خوبی دیگر آن این است که برای انواع و اقسام افراد با شکل ها و صورت های مختلف می تواند به کار رود.

Burst Fade

  • فرنچ کراپ به هم ریخته (Messy French Crop) 

مدل موهای کوتاه مردانه از جمله مدل موهایی هستند که اکثر اوقات دمُده نمی شوند و می توانید تا سالها از آنها استفاده کنید. در این مدل، بخش بالایی مو لایه لایه است. در بخش های پشتی و کناری نیز مو کوتاه تر بوده و کنتراست و تضاد دوست داشتنی ای را بوجود می آورد. علاوه بر مناسب بودن برای موقعیت های رسمی و غیررسمی، این مدل مو، جوان پسند و جذاب است.

Messy French Crop

  • مدل موی کوتاه و بهم ریخته (Short and Messy)

این مدل مو جذابیت بسیاری داشته و می تواند مدل موی پسرانه تری به شمار رود ولی برای مردان نیز جذاب است. این مدل مو میتواند با فید ترکیب شود و به جذابیت شما بیفزاید.

Short and Messy

سخن نهایی 

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. توجه داشته باشید که مدل موهای محبوب و جذاب و مُد هر ساله تغییر می کنند و به خاطر همین است که از ویژگی های یک آرایشگر مردانه حرفه ای می توان به بروز بودن اشاره کرد. نکته آخر اینکه لزوما هر مدل مویی که به نظر شما جذاب باشد برای فرم سر و صورت شما مناسب نیست. با توجه به این موضوع بد نیست که راجع به مدل مویی که می خواهید با آرایشگر خود مشورت کنید. در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از بخش کامنت ها یا تماس با ما اقدام کنید تا در اسرع وقت کارشناسان به شما پاسخ دهند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید