نماد سایت pendarbakhtiari

مزایا و معایب پروتز مو چیست؟ 

امروزه آقایان زیادی به پروتز مو روی می آورند و در واقع از پروتز مو برای پوشاندن بخش‌هایی از مو که ریخته یا تاس شده استفاده می شود.

این روش نسبت به کلاه گیس بسیار طبیعی تر است و در صورتی که شخصی به هر دلیلی نتواند از کاشت موی طبیعی استفاده کند می تواند به این روش روی بیاورد. در پروتز مو اتفاقی که می افتد این است که مو روی سر به وسیله‌ی چسب‌های گیاهی یا شیمیایی چسبانده می شود.

در صورتی که می خواهید به شکل مفصل پروتز مو را بشناسید و یاد بگیرید، توصیه می کنیم حتما مقاله آموزش پروتز و ترمیم مو را مطالعه کنید. 

 

 

در این مقاله می خواهیم مزایا و معایب پروتز مو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آگاهانه تر و راحت تر درباره انجام این کار تصمیم بگیرید؛ با ما همراه باشید: 

مزایای پروتز مو چیست؟‌

قطعا یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد فعلی پروتز مو این است که مزایای زیادی دارد. در ادامه تعدادی از مهمترین مزایای پروتز مو را می‌آوریم: 

 


معایب و عوارض پروتز مو چیست؟ 

این روش تمام مزایایی که دارد، معایب خودش را هم دارد. در ادامه به مهمترین‌های آنها می‌پردازیم: 

 

 

سخن آخر 

امیدواریم این مقاله در تصمیم گیری برای انجام یا عدم انجام پروتز مو به شما کمک‌کننده باشد. در صورتی که می خواهید هنر و فن آرایشگری را یکبار برای همیشه از پایه تا پیشرفته یاد بگیرید، توصیه می کنیم حتما دوره پی بی مستر آکادمی پندار بختیاری را چک کنید. در صورتی که سوالی دارید می توانید از بخش کامنت ها یا تماس با ما اقدام کنید. 

خروج از نسخه موبایل