نماد سایت pendarbakhtiari

عوارض و مزایا کراتینه مو چیست؟ 

این روزها بسیاری از افراد به دنبال کراتینه کردن موهای خود هستند، چرا که می توان با کراتینه موهایی صاف‌تر و براق‌تر داشت و همچنین حالت دادن موها راحت تر می شود چرا که دیگر موها فر یا وز نیست. اما واقعا کراتینه ارزشش را دارد؟ یکسری می گویند که کراتینه عالی است و معجزه می کند و یک سری می گویند بعد از کراتینه ریزش موهایشان قطع نمی شود. بالاخره کدام درست است؟ اما در حقیقت عوارض و مزایا کراتینه مو چیستند؟

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ تمامی این سوال ها را بگیرید. ضمنا در صورتی که می خواهید به شکل کلی با کراتینه مو آشنا شوید توصیه می کنیم مقاله آموزش کراتینه مو را به شکل کامل مطالعه کنید. 

 

مزایای کراتینه مو ( عوارض و مزایا کراتینه مو)

اول از همه به سراغ مزایای کراتینه مو می رویم: 

 

معایب کراتینه مو 

در ادامه،‌ به مهمترین معایب استفاده از شیوه کراتینه مو می پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید: 

همچنین نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کراتینه مو برای کسانی که موهای زیادی نازک یا حساسی دارند، یا کسانی که موهایشان بیش از حد آسیب دیده شیوه مناسبی به شمار نمی رود چرا که ممکن است حتی خود باعث آسیب بیشتر به موها شود. 

 

 

سخن آخر  (عوارض و مزایا کراتینه مو)

امیدواریم این مقاله در تصمیم گیری شما برای کراتینه کردن یا نکردن موهایتان کمک کننده بوده باشد. با این حال، هیچ چیز به اندازه مشاوره گرفتن از یک متخصص نمی تواند مفید باشد. در همین راستا در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می توانید در بخش کامنت های همین مقاله و یا بخش تماس با ما اقدام فرمایید. 

خروج از نسخه موبایل